301 “1000 pitanja – 1000 odgovora”

 

Bismillahi Rrahmani Rrahim,

U ime Boga Sveopćeg, Dobročinitelja, Milostivog,

Esselamu ‘alejkum,

Mir i spas Božiji Ti želim, brate i sestro u vjeri!,

a i Tebi polu-brate i polu-sestro!, ………. i Tebi!

 

 

„MOJA SREĆA JE? 

ZADOVOLJAN GOSPODAR MOJ!,

„JA SRETAN! –  JA SRETNA!“

 

 

        „1000 pitanja – 1000 odgovora?“

 

„Mir svim ljudima dobre volje!, a i onima manje dobre volje, da se odobrovolje!“

 

301. Zašto nam je u dužnosti sebi postavljati „Ispravna pitanja “ ?

 

Na neispravno postavljeno pitanje i točan odgovor vodi nas napogrešan zaključak.

 

302. Zašto je čovjeku nemoguće riješiti problem kvadrature kruga?

 

Zbog pohlepe!

Želi sve prigrabiti za sebe.

/Ništa nije toliko veliko da ne bi moglo biti veće, niti toliko malo da ne bi moglo biti manje; – Tko tako misli živi u mraku, mraku neznanja./

 

303. Što je potrebno za materijalizaciju ideje?

 

 

                                                                    T.V.D. Tvoj vječiti dobronamjernik,

                                                          *  *  *

___________________________________________________________

 

„Š T O   B E S P L A T N O   P R I M I H    B E S P L A T N O   I   D I J E L I M !“

___________________________________________________________

Svaku sreću, mir i dobro Ti!, ……………… hajjenezir.

___________________________________________________________

El-hamdu lillahi Rabbil ‘alemin,

hajjenezir
možete dosta toga saznati budete li pratili moje pisanje.

Komentariši