297…….”1000 pitanja – 1000 odgovora”

 

 

Bismillahi Rrahmani Rrahim,

U ime Boga Sveopćeg, Dobročinitelja, Milostivog,

Esselamu ‘alejkum,

Mir i spas Božiji Ti želim, brate i sestro u vjeri!,

a i Tebi polu-brate i polu-sestro!, ………. i Tebi!

 

 

„MOJA SREĆA JE? 

ZADOVOLJAN GOSPODAR MOJ!,

„JA SRETAN! –  JA SRETNA!“

 

 

    „1000 pitanja – 1000 odgovora?“

 

„Mir svim ljudima dobre volje!, a i onima manje dobre volje, da se odobrovolje!“

 

297. Uzaludan posao?

 

Tražiti smisao u svemu, – prava je besmislica.

Da ne bude trud – uzalud;

– Smisao traži u Smislu svega, tamo se „krije “ ?!

Reci gdje, da ne lutam.

U Onome koji je sve osmislio,- u Bogu dž. š.

Hvala!

 

298. Grijeh i veći grijeh?

 

Grijeh ; – Znati a ne reći.

 

Veći grijeh; – Znati i reći nepripremljenom u neprikladnom trenutku.

                 /Treba znati što komu i kada reći/.

 

299. Što je sve lažov u stanju?

 

                                                                    T.V.D. Tvoj vječiti dobronamjernik,

                                                          *  *  *

___________________________________________________________

 

     „Š T O   B E S P L A T N O   P R I M I H    B E S P L A T N O   I   D I J E L I M !“

___________________________________________________________

Svaku sreću, mir i dobro Ti!, ……………… hajjenezir.

___________________________________________________________

El-hamdu lillahi Rabbil ‘alemin,

hajjenezir
možete dosta toga saznati budete li pratili moje pisanje.

Komentariši